بشرا جونبشرا جون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

ناناز

زخم صورت

1393/8/29 10:29
نویسنده : مامان طیبه
141 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم این روزها خیلی وروجک و بازیگوش شدی دلت میخواد کوه نوردی کنی آخه هر چی رو می بینی می خوای بگیری و ازش بالا بری دو روز پیش هم با اون شیطنتات رفته بودی  بالای میز عسلی که با حرکات نانازت بری بالاتر و اون بلندگو گرامو برداری خوب شد که من متوجه شدم وگرنه کله پا می شدی و محکم زمین می خوردی برا همین دویدم سمتت که تو رو بردارم و نیفتی متاسفانه ناخن انگشتم بهت خورد و صورتت کمی زخمی شد با وجودیکه تورو گرفتم که نیفتی اما نمیدونم چرا گریه کردی بغلت کردم و بوسیدم و نازت کردم وقتی نازت می کردم چشمم خورد به خط سرخی که رو گونه ات افتاده بود که متوجه شدم ناخنم رو صورت لطیف و نازت خورد و خراش برداشت خیلی ناراحت شدم من که هیچ وقت نمی ذاشتم ناخنهام بلند بمونه برا همچین اتفاقایی اما متاسفانه صورت نازت زخمی شد عکس های زیر هم یادبودی از شاهکارهای من و توست .تو با اون شیطنتات و من با اون دلواپسی هام که نکنه ضربه ای بهت برسه با وجود این خیلی دوست داشتنی هستی عزیزم می بوسمت و خیلی دوست دارم تو و خواهر مهربونت برا من از همه دوست داشتنی تر هستید الهی که همیشه صحیح و سالم باشید

دوووووووووووووووووووووووووووووستون دارم خیییییییییییییییییییییییییییییییییییلی زیادعزیزای دلم

   آخ مامان فدای اون نگاه ناز و قشنگت

قربون اون خنده هات برم که خستگی رو از من دور می کنه فدای اون مرواریدهای زیبات بشم

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناناز می باشد